Time flies when you're having fun! - Reisverslag uit Zell am Ziller, Oostenrijk van Kelly Snellings - WaarBenJij.nu Time flies when you're having fun! - Reisverslag uit Zell am Ziller, Oostenrijk van Kelly Snellings - WaarBenJij.nu

Time flies when you're having fun!

Door: Kelly Snellings

Blijf op de hoogte en volg Kelly

16 December 2017 | Oostenrijk, Zell am Ziller

Hallo lieve mensen,

Na twee weekjes werd het weer tijd om mijn schrijfvingers weer aan het werk te zetten en een mooie blog te schrijven!

Time flies when you're having fun! Ondertussen alweer bijna twee maanden in dit mooie land en wat geniet ik ervan!!

De afgelopen twee weken zijn voor mij voorbij gevlogen en van deze twee weken heb ik ontzettend genoten!
Vorige week heb ik vier werkdagen gehad waarin veel gevierd werd, zo vierden we Sinterklaas en werden flink getrakteerd op heel veel chocola. Ook vierden we Advent met 'Klöpflsinger' (weet nog steeds niet precies wat deze mensen doen behalve liedjes zingen haha) en zongen we met heel het Caritas Zentrum kerstliedjes. Verder hebben we veel kerstkoekjes gebakken en genoten van het lekkere weer buiten, dus veel gewandeld met de cliënten.

Vrijdag was voor ons allebei een vrije dag omdat hier in Oostenrijk 8 december een feestdag is, deze dag hebben we gebruikt om ons voor te bereiden op bezoek uit Nederland (joepieee!).

Vrijdagavond zijn we met het bezoek naar de Adventsmarkt geweest in het dorp en hebben we onze eerste kerstboom gekocht (zooó leuk!). Zaterdag zijn we verder gegaan in de kerstsfeer met het bezoeken van de kerstmarkt in Rattenberg en in de avond met ons viertjes gegourmet en alvast kerst gevierd (joepieeee cadeautjes!).
Zondag was voor mij de perfécte dag! Omdat we officieel inwoners zijn van het Zillertal mochten we in de Zillertal Arena gratis skiën, hier hebben we natuurlijk gebruik van gemaakt en een top ski-dag gehad! Zooooó erg genoten!

Maandag was helaas een beetje een troosteloze regenachtige dag, dus werd het een dagje shoppen in het winkelcentrum in Schwaz (ook niet erg haha). Dinsdag was het dan 'mijn' dagje! Ik mocht dit jaar mijn verjaardag vieren in het mooie, witte Oostenrijk. Beetje raar dat ik mijn verjaardag niet thuis in Nederland vier met de rest van mijn familie en vrienden. Maar ik mocht totaal niet klagen over de liefde die het bezoek en mijn vriend mij hier gaf tijdens mijn 21e verjaardag dinsdag (én natuurlijk de lieve cadeautjes haha).

Woensdag was het weer back to basic, bezoek weer naar huis en weer aan het werk (helaas). Tijdens het werk een beetje opstart-problemen, maar ben de dag op een tandje lager toch doorgekomen haha.
Donderdag en vrijdag waren twee relaxte dagen op stage en nu geniet ik alweer van mijn weekend!

Op stage gaat het op dit moment heel erg goed, iedereen begint me nu steeds beter te kennen (door heel het Caritas Zentrum) en dit is een heel fijn gevoel. Je begint nu een hele goede band met de cliënten en collega's op te bouwen en dit zorgt ervoor dat je met een goed gevoel naar je werk gaat.

Ik mag dus op dit moment nergens over klagen en voel me ontzettend op mijn gemak in dit mooie land. De komende week staat er nog een volle werkweek op het programma en dan een weekje kerstvakantie. En kerstvakantie betekent wéér bezoek (joepieee!).

Heel veel liefs uit Oostenrijk en tot snel,
Kelly
-XXX-

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Stagiaire bij Caritas Zentrum Zillertal in Uderns, Oostenrijk.

Actief sinds 31 Okt. 2017
Verslag gelezen: 406
Totaal aantal bezoekers 12580

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2017 - 30 April 2018

Mijn avontuur in Oostenrijk

Landen bezocht: