Stage behaaaaald! - Reisverslag uit Zell am Ziller, Oostenrijk van Kelly Snellings - WaarBenJij.nu Stage behaaaaald! - Reisverslag uit Zell am Ziller, Oostenrijk van Kelly Snellings - WaarBenJij.nu

Stage behaaaaald!

Door: Kelly Snellings

Blijf op de hoogte en volg Kelly

18 Februari 2018 | Oostenrijk, Zell am Ziller

Hallo lieve mensen,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een blogje heb geschreven, maar ik heb het weer ontzettend druk gehad dus helaas geen tijd kunnen vinden, tot vandaag :)

De afgelopen weken/maanden zijn echt omgevlogen, inmiddels zit ik al ruim over de helft en heb ik nog (maar) 2 maanden te gaan van de 6 maanden :(

De afgelopen weken stonden bij mij in het teken van het afronden van mijn examens op stage, aangezien ik afgelopen donderdag bezoek kreeg van mijn mentor op stage. Ik heb op tijd al mijn examens afgerond en het stagebezoek van mijn mentor is perfect verlopen, ik heb namelijk mijn stage al behaald (joehoeeeeee!!). Alleen moet ik nog een aantal uren stage lopen, anders kom ik niet aan de norm van het aantal stage-uren (dus ik mag nog wat extra genieten hier in dit mooie land!).

Omdat ik me nog steeds superfijn voel in dit mooie land, en er ontzettend veel moeite mee heb om strakjes weer terug naar Nederland te gaan en daar weer naar school te gaan en stage te gaan lopen, heb ik geprobeerd te regelen om weer een buitenlandse stage in Oostenrijk te gaan lopen. Er stonden een aantal organisaties voor open en waren erg enthousiast dat ik bij hun stage wilde gaan lopen. Maar helaas mag het vanuit Nederland niet (ontzettend balen!).

Mijn school in Nederland heeft me wel een ontzettend mooi aanbod gedaan: dat ik mijn studie kan gaan inkorten, namelijk kan ik al in Oktober of in December dit jaar klaar zijn met mijn studie (i.p.v. juni 2019). Ontzettend blij hiermee natuurlijk, maar alsnog een beetje teleurgesteld dat ik niet nog een keertje hier in Oostenrijk stage mag lopen, omdat dat een mooie kans was om mijn netwerk te vergroten en mijn leventje verder op te bouwen hier in Oostenrijk.

Zoals jullie lezen bevalt het mij nog steeds ontzettend goed hier. En ja, ik denk er zelfs over om na mijn studie naar Oostenrijk te verhuizen.. En is dat voor heel mijn leven? Ik weet het niet, ik wil het eerst een paar jaartjes proberen en daarna zien we wel verder ;)

De afgelopen tijd heb ik me natuurlijk niet alleen bezig gehouden met mijn stage-examens en met mijn toekomstplannen. Nee, ik heb natuurlijk ook weer ontzettend genoten van de omgeving en een aantal mooie uitstapjes gedaan samen met familie, vrienden en mijn vriend. Afgelopen dinsdag zijn we naar Salzburg geweest, een ontzettend mooie stad en een échte aanrader!

Morgen begint er weer een nieuwe werkweek voor mij helaas.. Maar vandaag ga ik nog even genieten van de sneeuwval (joehoeee!) en gaan we met vrienden rodelen (ja wéér haha, maar het is zó leuk!).

Heel veel liefs en dikke knuffels uit Oostenrijk, ik beloof jullie dat ik jullie op de hoogte houd van mijn toekomstplannen!

Liebe Grüße,
Kelly

  • 23 Februari 2018 - 11:03

    Rachel:

    Je hebt het ook gewoon heel goed gedaan! Het was leuk om je/jullie te zien en te ervaren en te proeven van de tijd die jullie meemaken in Oostenrijk.
    Wat zo bijzonder is, is dat ik gewoon merk in alles dat jij als persoon zo mooi gegroeid bent en dat dit jou sterker maakt en je helemaal ten goede komt.
    Ik hoop dat ik je kan helpen om je sneller door deze opleiding heen te krijgen zodat je terug kan naar Oostenrijk en verder kan met je droom uit te laten komen!
    Geniet nog van jullie tijd en tot gauw!!!

  • 26 Maart 2018 - 13:52

    Dana:

    Lieve Kelly,

    Wat super fijn om te lezen dat het zo goed gaat! Knap dat je dit doet. Mooi compliment ook voor je dat je je studie mag inkorten. Goed gedaan.

    Ik hoop dat je nog (blijft) geniet(en).

    Als ik iets voor je kan doen....

    Groetjes Dana

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Stagiaire bij Caritas Zentrum Zillertal in Uderns, Oostenrijk.

Actief sinds 31 Okt. 2017
Verslag gelezen: 717
Totaal aantal bezoekers 12573

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2017 - 30 April 2018

Mijn avontuur in Oostenrijk

Landen bezocht: